Aan de slag met bedrijfserfgoed

Waarom?

Niko Polleke Smet (67 Robbrecht)

  • Uw bedrijf is géén eendagsvlieg! Een lange staat van dienst geeft credibiliteit aan uw bedrijf.
  • Authenticiteit en ambachtelijkheid zijn hot in hedendaagse marketing en communicatie: maak het een onderdeel van uw verkoopstrategie.
  • Uw product of bedrijf gaat al generaties mee! Dat straalt vertrouwen uit. Vertel erover!
  • Een vleugje nostalgie, daar grijpt de consument naar. Oude producten, verpakkingen of reclamebeelden spreken tot de verbeelding.
  • ‘People love a good story’. Een goed gebracht verhaal wordt niet snel vergeten. Zet uw geschiedenis in voor storymarketing!
  • Het verleden verbindt! Aan de slag gaan met uw erfgoed brengt (oud-)personeel, klanten en leveranciers samen en verhoogt de betrokkenheid. Uw verhaal wordt ook hun verhaal.

Hoe?

Maar hoe gaat u nu met uw bedrijfserfgoed aan de slag? Op welke manier kan u klanten en (oud-)collega’s betrekken bij de geschiedenis van uw bedrijf? Ontdek het hier!